|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Äter alltid nyttig frukost, grovt bröd med pålägg och mellanfil med frukt och osötad "musli"... sen är du "fit for fight" för att göra intessanta inlägg här på forumet...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Last edited by stina; 10-22-2010 at 11:58 PM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Jag lever på a-fil och Start.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
En tallrik yoghurt med flingor, ibland juice om det finns... Skulle behöva bli bättre på det där, men mina morgnar är rätt stressiga.
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
På jobbet blir det (Beroende på definitionen av frukost?) en drickyoghurt, en smörgås och en red bull... uhm.
Fast om du definierar frukost som första måltiden efter man vaknat så blir det ofta en färdiglagad middagsrätt från typ Findus. Nattjobb is... the shit.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Räcker med nybakta minibaguetter eller specialflingor!
|
|
|
|
#6 | |
|
Hyttåksfettischist
|
Quote:
Så kan det vara när man stiger upp vid 5-tiden och spenderar dagen i lastbilen eller med att lossa/lasta densamma.
Last edited by simonbertilsson; 10-24-2010 at 12:47 AM. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Medlem
|
Quote:
![]() Skillnaden är att jag äter frukosten vid 6-7 någonstans och då har jag jobbat 8-9 timmar...
|
|
|
|
#9 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Jag äter mild lättyoghurt (0,5fetthalt) med Euroshopper mussli och två skedar frysta blåbär och Euroshopper Multivitmindryck för de är billiga. Direkt efter kaffe med macka. Sen är jag nöjd.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Last edited by Totte; 10-28-2010 at 04:01 PM. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tidigare Krille400
|
Jag åt en delvis nyttig frukost idag...
![]()
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hedersmedlem
|
Hallå där! Red Bull är inte nyttigt.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
Ok... bananen är nog nyttig i jämförelse med de andra produkterna...
|
|
|
#13 |
|
Tidigare Krille400
|
|
|
|
|