|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: May 2009
Location: Mörbylånga
Posts: 68
|
Hej!
Har laddat hem SJ Passargerarvagnar modell 40 tal i 70-80 tals utförande från banbyggarnas sida. Där står att man även måste ha dzugsound.zip från The-train.de. Den länken funkar inte. Någon som har något tips eller länk var man kan hitta denna fil ? Hälsar Anders
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
|
Quote:
Det lättaste här lär väl vara att kopiera in en annan .sms-fil från en annan passagerarvagn (eller vilket ljud du nu vill använda, finns gott om bra ljud på thetrain.de), och ersätta dzugsound.sms (eller vad den saknade SMS-filen heter) med den nya, och byta namnet på den nya filen till dzugsound.sms (Eller vad .wag-filen hänvisar till)
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: May 2009
Location: Mörbylånga
Posts: 68
|
Tack Totte!
Nu funkar det. Hälsar Anders
|
|
|
|