|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Tidigare TriQz
Join Date: Nov 2006
Location: Göteborg, Westra Goataland
Posts: 684
|
Kan någon tipsa mig om några extra fina banor som finns att ladda ner till Trainz?
Helst europeiska banor. Skulle vara tacksam.
__________________
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2005
Posts: 881
|
Jag tycker den Engelska(Irlänska) banan Along UTA lines KUID 124632:813536:1 är en mycket bra bana. Lite platt bara.
Along UTA lines.JPG Från Östeuropa kommer en hel samling bra banor. Här nämner jag Linia 156 KUID 157809:100079 Linia 156.JPG Men Sudety 1996 KUID 173943:902422 är mycket bra den också. Dessa banor tycker jag har nackdelen att det är massor med saker att leta upp från Webbens alla hörn men när man väl fått ihop det mesta och det som man måste så är det rätt kul. |
|
|
|