![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Är en Regina Xtrafik. Nå vad tycker ni ?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Bra jobbat!
Själv har jag bara kladdat lite på småsaker och inte vågat mig på något rullande ännu. Till exempel ändrat FRANK till BENSTAD på "Factory 7 1942" och bytt ut tyska DB-loggan mot "min" logotyp på "Diesel filling station DB". Har inte frågat om tillstånd till detta så jag tror min bana kommer att stanna hos mig. Hälsningar
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Fint, men vill påpeka två saker: Målningen finns redan. En regina består av en A och en B-enhet. Du har satt ihop två A-enheter.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
En mycket bra början. Tror och hoppas vi kan få se mycket fina saker i framtiden men ett råd från mig som målar en del
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag hann bara med a delen. Glömde också att jag har skaffat TS2010 idag i Vebbhallen i Sundbyberg.
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-05-09 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hmmmm. Jag har lite svårt att hitta enklare skaker att göra omålning på. Men jag tycker att det börjar känna sig lättare att måla om tåg. Ännu ett tåg Jag har lyckats med. Bara ena framdelen har jag inte lyckats med men resten gick bra. Hehehe, Jag gjorde en liten rolig grej. Jag skrev Sj X70 vid dem stora nummren en liten text för skojs skull. Ena bilden ser ni att det står Tågkompaniet. Nåå vad tycks. Tåget är från Spaintrainz rutas.