|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1576 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden
Posts: 281
|
Så, här kommer en bild av tåget... Problemet är ju fortvarande det, att jag kan inte stänga dörrarna. När jag byter hytt, och sedan aktiverar den, trycker på svarta knappen för att öppna dörrarna. Dörrarna öppnas, sedan stängs de 2 första dörrarna från hytten, som man kan se på bilden. Och efteråt går det inte längre att göra något åt... Kan inte öppna de 2 dörrarna och inte stänga heller.
|
|
|
|
|
|
#1577 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2006
Location: Québec/Kanada
Posts: 357
|
vilket version av trs har du och vilket version av c20?
|
|
|
|
|
|
#1578 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden
Posts: 281
|
|
|
|
|
|
|
#1579 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2006
Location: Québec/Kanada
Posts: 357
|
ok, start tc och gör buggen omedelbart, vänta 10 sekund efter buggen hände. Stäng TC och kolla på din jetlog.txt . Skicka loggen här eller på min email dpearson@svoyager.com och jag ska kolla om vad som händer
|
|
|
|
|
|
#1580 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden
Posts: 281
|
ok, skickar snart!
|
|
|
|
|
|
#1581 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Har fortfarande denna fråga:
Vad är det man ska skriva in för värden med hjälp av tumhjulen? Jag vet redan Dest.- och Linjenummer, men vad ska det vara för värden i Kod och tur? (Se bild) ![]() Last edited by Bombardier Train; 11-17-2009 at 10:10 AM. |
|
|
|
|
|
#1582 | |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
|
Quote:
Om du rattar in destination: 101 och kod: E och tur: 134 så dyker följande text upp på idts skyltarna(plattformskyltarna i taket): Linje 19 E mot Hässelby Strand, (tåget är ett extra tåg).. Tur numret ska vara 1xx om du kör på gröna linjen 2xx om du kör på gröna linjen 3xx om du kör på blåa linjen, detta är för att radion ska fungera(funkar ej i spelet utan bara i verkligheten). Last edited by Sparkfot; 11-18-2009 at 03:20 PM. |
|
|
|
|
|
|
#1583 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: halland Sverige
Posts: 319
|
skulle du kunna skriva nordsborgs och ropstens destinations kod skulle bli väldigt glad kan bara fruängens och några andra
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#1584 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
|
|
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Här kommer alla koder: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....61&postcount=4
EDIT: Oj såg inte att du redan hade svarat!
|
|
|
|
|
|
#1586 | |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Quote:
Men har någon mer än mig samma problem?
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
|
#1587 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Jag har inte haft det problemet som du beskriver Bönan. Finns ju lite hjälp om tåget här: (FAQ) http://www.svoyager.com/faq/faq_sv.htm ,men en ordentlig manual skulle inte vara fel om man får problem och behöver hjälp, eller om man undrar något.
|
|
|
|
|
|
#1588 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: Sverige
Posts: 38
|
Funkar C20 med Trainz Classics Volume 3?
|
|
|
|
|
|
#1589 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2006
Location: Québec/Kanada
Posts: 357
|
Jag har inte provat den i TC3 för jag har inte TC3, men den fungerar i TC1-2 utan problem. I dont see why it wouldnt work with TC3, try it!
Det är klart att jag behöver att göra nån manual. Jag har redan gjort den om ni kommer ihåg det men det är klart att den är lite "out of date". Jag tycker att göra nån youtube clip för att beskriva allt om tåget, kanske ska det hjälpa lite. Har inga tid för att göra det nu men kanske I nån kort tid i framtiden. SV |
|
|
|
|
|
#1590 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Jobbar du (Svoyager) också på någon tunnelbanerutt, eller gör miljö till den som redan finns?
|
|
|
|