|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Jag tänkte då börja med min första rutt eller ja en liten del är klart, dock ej de viktigaste smådetaljerna, bilder kommer senare under dagen då jag ska till jobbet snart, bifogar detta sålänge
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
här följer lite uppdaterade bilder
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: May 2004
Location: Tokarp, Jönköping, Sweden.
Posts: 916
|
Kul sträcka du valt, särskilt intressant att se Hässleholm-Helsingborg sträckan.
__________________
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
|
Snyggt!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Tack, är klar med hela osby området samt hästveda och mellan.
Dock är det väl inte Helt verklighetstroget men man förstår vad som är vad och det mesta är för syns skull, fler bilder kommert snart när osby -hässleholm blir klart
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Lite mer uppdaterat och så nu, ska bygga vidare imorgon
Last edited by svfijotunn; 10-28-2009 at 10:52 PM. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: halland Sverige
Posts: 319
|
funkar den i trs 06
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Rutter byggda i TRS09 funkar inte i TRS06.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: halland Sverige
Posts: 319
|
tusan får beställa trs09 då för jag har åkt den rutten ett antal gånger
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2009
Location: Stockholm
Posts: 65
|
Rulltrappan, är det något som finns i 09 eller är det ned laddat??
__________________
//Klinga.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Den är nedladdad kommer dock inte ihåg vart ifrån men kan kolla det sen. dock liger det lite på is nu eftersom jag har haft mycket med jobbet men snart så, dock är rutten startad i trs 06 o sen importerad till 09
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
sök efter rulltrappa på dls antingen som "escalator" eller bara stairs du kna även prova på tyska ordet för det finns mycket saker på tyska
|
|
|
|