|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
|
Hej, alla registrerade på Forumet! Idag tänker jag göra nåt speciellt för Trainz, jag ska bygga pendeltåg! Västerhaninge - Nynäshamn, alla nio stationer på nynäsbanan och kommer att byggas efter kartor, precis som Compudoc och SVoyager. Det kommer att ta några veckor att bygga linjen eftersom all scenario ska likna det som är i verkligheten. (Tja, jag ska göra mitt bästa i.a.f.
) DISCLAIMER: Objekten som används på banan ägs inte av mig, utan dess respektiva ägare. Ska försöka ta några bilder och lägga upp för mitt projekt, Just nu håller jag på med Västerhaninge, snart klar. Tja, tjileling! ses sen! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Kul, men lite fel forumdel. Men ett kul projekt!
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Landskapsdesign - Trainz, för du bygger ju i Trainz och inte Railsimulator.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Det är bara admin som kan flytta tråden. Om det inte görs rekomenderar jag att du gör en ny tråd i rätt forumsdel.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|