Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > Landskapsdesign - DTG - Train Simulator

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-21-2009, 06:26 PM   #1
justushoerberg
Medlem
 
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
Default Mitt första projekt! Pendeltåg! :D

Hej, alla registrerade på Forumet! Idag tänker jag göra nåt speciellt för Trainz, jag ska bygga pendeltåg! Västerhaninge - Nynäshamn, alla nio stationer på nynäsbanan och kommer att byggas efter kartor, precis som Compudoc och SVoyager. Det kommer att ta några veckor att bygga linjen eftersom all scenario ska likna det som är i verkligheten. (Tja, jag ska göra mitt bästa i.a.f. ) DISCLAIMER: Objekten som används på banan ägs inte av mig, utan dess respektiva ägare. Ska försöka ta några bilder och lägga upp för mitt projekt, Just nu håller jag på med Västerhaninge, snart klar.

Tja, tjileling! ses sen!
justushoerberg besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 07-21-2009, 07:08 PM   #2
bönan
Veteran
 
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
Default

Kul, men lite fel forumdel. Men ett kul projekt!
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 07:10 PM   #3
justushoerberg
Medlem
 
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
Default

Quote:
Originally Posted by bönan View Post
Kul, men lite fel forumdel. Men ett kul projekt!
Vilken forumdel tycker du mitt projekt ska vara på?
justushoerberg besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 07:31 PM   #4
bönan
Veteran
 
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
Default

Landskapsdesign - Trainz, för du bygger ju i Trainz och inte Railsimulator.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 07:45 PM   #5
justushoerberg
Medlem
 
Join Date: Jul 2009
Location: Gamla Stan, Stockholm
Posts: 20
Default

Quote:
Originally Posted by bönan View Post
Landskapsdesign - Trainz, för du bygger ju i Trainz och inte Railsimulator.
Hur byter man? (Om det finns nåt sätt) Jag ska lämna det här inlägget.
justushoerberg besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 08:53 PM   #6
bönan
Veteran
 
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
Default

Det är bara admin som kan flytta tråden. Om det inte görs rekomenderar jag att du gör en ny tråd i rätt forumsdel.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009