![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Personer som haft en "nära döden upplevelse" har ofta upplevt ett vitt ljus och en skön känsla. Och i slutet av "Bröderna Lejonhjärta" säger skorpan också "Jag ser ljuset, Jonatan". Här är en bild som kanske skulle kunna vara tagen i en sådan upplevelse
![]() Mycket text till en inpulsbild ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Om handen skulle vara ta upp en mindre del i bilden, gärna i nedre högra hörnet samt att en del av armen hade synts - då hade det varit en pangbild. Den här är dock en rätt bra bit på väg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Haha. Snyggt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Herr Lissenko kanske menar att handen är för centrerad. Då håller jag också med.
Annars faktiskt en cool bild med sitt budskap. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tackar både för kritiken och kommentarerna
![]()
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vackert! Poetiskt och en fräck bild.
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack Simon, trevligt att bilden gillas
![]()
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Oj det var inte vad jag räknade med när jag öppnade tråden!(trodde de var någon avdankad gammal "tunnelbild").
Tummen upp för bildidén och allt därtill! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Riktigt snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Oj, Mickes bästa OT-bild??
Skitsnyggt! Tummen upp! ![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Oj, jag hade inte förväntat mig så mycket positivt till denhär bilden heller
![]() ![]() ![]() Tack för alla fina kommentarer!
![]() |
#12 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Hur tog du förresten bilden?
Lite mer skärpa runt handen, så har du en klockren bild!
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Egentligen så höll jag på att fota strålarna i röken bara ( http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=smokepictures ), för jag tyckte det blev fräckt. Sen så lekte jag bara lite och lät kameran vila på min arm medens jag fotade handen, sen hade jag ju lite slutartid på det så det är antagligen därför handen är lite suddig, sen la jag på lite extra "softness" i efterhand för att jag tyckte det passade med bilden.
Detta behöver man Rökmaskin Någon sorts ljuseffekt Kamera ![]()