Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-21-2008, 04:57 PM   #1
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Angry Jag fick fel spel!

Nu är jag så jäv*a förbannad på Aerosoft! Jag skulle ladda ner WOS nu idag, betalar 19.95 för skiten så får jag nått jäkla Scenery German till FS!

Jag tryckte ordentligt på att jag ville ha WoS. Och nu har dom ju inte folk på sin support där förens imorrn och jag ville så gärna spela idag!

Riktigt riktigt dåligt, aerosoft
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:01 PM   #2
Daniel
Medlem
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 728
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Nu är jag så jäv*a förbannad på Aerosoft! Jag skulle ladda ner WOS nu idag, betalar 19.95 för skiten så får jag nått jäkla Scenery German till FS!

Jag tryckte ordentligt på att jag ville ha WoS. Och nu har dom ju inte folk på sin support där förens imorrn och jag ville så gärna spela idag!

Riktigt riktigt dåligt, aerosoft
Hade inte du köpt den boxade versionen?
Daniel besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:04 PM   #3
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by Daniel
Hade inte du köpt den boxade versionen?
Jo, men jag laddade ner det också. Men det är inte det som är grejen nu.. Hur fasen kan dom klanta sig såhär
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:05 PM   #4
Sparkfot
Medlem
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Jo, men jag laddade ner det också. Men det är inte det som är grejen nu.. Hur fasen kan dom klanta sig såhär
Men varför ladda ner det också om du ändå redan beställt box versionen?
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....09&postcount=3

Last edited by Sparkfot; 09-21-2008 at 05:08 PM.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:11 PM   #5
HemuleN
Medlem
 
Join Date: Apr 2005
Location: Sthlm
Posts: 143
Send a message via MSN to HemuleN
Default

Quote:
Originally Posted by Sparkfot
Men varför ladda ner det också om du ändå redan beställt box versionen?
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....09&postcount=3
Någon som är lite otålig?
__________________

Kommentera gärna vad och hur ni vill!
HemuleN besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:16 PM   #6
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by HemuleN
Någon som är lite otålig?
Precis, jag är otålig och förbannad! Så kan alla som tjatar om att jag både laddar ner och köper sluta med det? Jag gör väl vad jag vill? Grejen är att jag fattar inte hur jag kan fått fel spel bara sådär? Aerosoft ska få stå till svars!
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:23 PM   #7
Dennis
Medlem
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 253
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Precis, jag är otålig och förbannad! Så kan alla som tjatar om att jag både laddar ner och köper sluta med det? Jag gör väl vad jag vill? Grejen är att jag fattar inte hur jag kan fått fel spel bara sådär? Aerosoft ska få stå till svars!
Om du får spelet får du gärna säga nåt om det och visa bilder :P
Dennis besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:30 PM   #8
Sparkfot
Medlem
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Precis, jag är otålig och förbannad! Så kan alla som tjatar om att jag både laddar ner och köper sluta med det? Jag gör väl vad jag vill? Grejen är att jag fattar inte hur jag kan fått fel spel bara sådär? Aerosoft ska få stå till svars!
Man ska inte pilla på okända knappar! Varva ner lite och kontakta deras kundtjänst imorgon så ska du se att det löser sig.
Shit happens all the time! Även Aerosoft är mänskliga!
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 05:40 PM   #9
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by Sparkfot
Man ska inte pilla på okända knappar! Varva ner lite och kontakta deras kundtjänst imorgon så ska du se att det löser sig.
Shit happens all the time! Även Aerosoft är mänskliga!
Jag har ju inte pillat på okända knappar Jag har bara valt att ladda ner WoS, så måste dom ha nått serverfel eller nått Jag hoppas verkligen att jag får spelet imorrn iaf..
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 07:50 PM   #10
Janne
STW-member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Vagnhärad, Sweden.
Posts: 2,299
Send a message via Yahoo to Janne
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Jag hoppas verkligen att jag får spelet imorrn iaf..
Om du ursäktar skämtet så på mig verkar det som om du redan fått spelet...
__________________
Janne
Admin Svenska 3D-Tåg

- Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Janne besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 08:06 PM   #11
Sparkfot
Medlem
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Jag har ju inte pillat på okända knappar Jag har bara valt att ladda ner WoS, så måste dom ha nått serverfel eller nått Jag hoppas verkligen att jag får spelet imorrn iaf..
Men varför ladda ner det när det endå kommer med posten inom en snarframtid?
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 08:11 PM   #12
Pierre
Hedersmedlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
Default

Tråkigt att du fick fel spel, men det är säkert löst imorron och då hoppas jag på en recension och en hög med bilder...
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 08:30 PM   #13
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by Pierre
Tråkigt att du fick fel spel, men det är säkert löst imorron och då hoppas jag på en recension och en hög med bilder...
Ja, hoppas jag med Och isånnafall firar jag med en recension
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 09:25 PM   #14
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Nu verkar det funka att ladda hem rätt spel... Det måste varit en bugg eller nått?
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 10:55 PM   #15
Janne
STW-member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Vagnhärad, Sweden.
Posts: 2,299
Send a message via Yahoo to Janne
Default

Quote:
Originally Posted by Micke.L
Nu verkar det funka att ladda hem rätt spel... Det måste varit en bugg eller nått?
Fyra Bugg och en Coca Cola.
__________________
Janne
Admin Svenska 3D-Tåg

- Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Janne besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009