|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Nu är jag så jäv*a förbannad på Aerosoft! Jag skulle ladda ner WOS nu idag, betalar 19.95 för skiten så får jag nått jäkla Scenery German till FS!
Jag tryckte ordentligt på att jag ville ha WoS. Och nu har dom ju inte folk på sin support där förens imorrn och jag ville så gärna spela idag! Riktigt riktigt dåligt, aerosoft
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
Join Date: Nov 2005
Posts: 728
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Quote:
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
|
Quote:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....09&postcount=3 Last edited by Sparkfot; 09-21-2008 at 05:08 PM. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
|
Quote:
__________________
![]() Kommentera gärna vad och hur ni vill! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Quote:
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Join Date: Aug 2007
Posts: 253
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
|
Quote:
Shit happens all the time! Även Aerosoft är mänskliga! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Quote:
Jag har bara valt att ladda ner WoS, så måste dom ha nått serverfel eller nått Jag hoppas verkligen att jag får spelet imorrn iaf..
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
STW-member
|
Quote:
__________________
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,686
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
|
Tråkigt att du fick fel spel, men det är säkert löst imorron och då hoppas jag på en recension och en hög med bilder...
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Quote:
Och isånnafall firar jag med en recension
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Nu verkar det funka att ladda hem rätt spel... Det måste varit en bugg eller nått?
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
STW-member
|
Quote:
__________________
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. |
|
|
|
|