![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Var i huvudsak dett tillfälle. Sen att jag på något sätt lyckats slarva bort min powershot 570AS blev lite av ett skäl i efterhand.
Coldplay i Globen, 18 september 2008. Så underbart, typ världens bästa band. Så mäktigt med tonvis med konfetti flygandes. Så mäktigt med ett fullsatt glogen sjungandes. Så nöjd med min G9 och vad den klarar av att prestera och framförallt är jag nöjd att jag lyckades komma in med den. Hade jag några favolåtar då? Jodå, Lost, Yellow, Fix You, Speed of Sound, Strawberry Swing var alla riktiga höjdare. Låter bilderna tala för sig själva. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() © Eric B alias Puggen
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2008-09-20 klockan 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Var ska jag börja?
Vi börjar väl med bilderna då. ![]() Kameran presterar ju fantastiskt bra för en kompakt. På FS klagar de över brus osv, men det här är ju grymt! Var satt du egentligen? Verkar vara rejält med tele på G9an iaf! Själv satt jag på sektion B10. Hade väldigt bra översikt, men satt ju en bra bit från scenen. Men jag var nöjd med den! ![]() Dessutom kunde jag ju gå ut och köpa popcorn + läsk under väntetiden innan konserten drog igång. ![]() Det var tur att jag inte försökte smuggla in min systemare, för de kroppsvisiterade... Konserten ja... Jag var ju på konserten dagen innan, och det är väl i princip omöjligt att pressa ner den i lite text. Den måste upplevas! Konserten var helt grym, men det allra bästa var ju när den 13500 man starka publiken klämde i till refrängen på "In my place". Tror aldrig jag upplevt något så mäktigt. Helt sjukt! Även Fix You var otrolig. Lasereffekterna i Clocks och konfettin i Lovers in Japan var ju otroligt spektakulärt. Sen var det ju väldans roligt när de gick ut på plattformen på läktarna och körde en flirt med Robyn och Kleerup, innan de gick över i "The Scientist" för att sedan mynna ut i "With every heartbeat" igen. Synd bara att de inte fick Robyn som förband, som de ville. Dagens förband var verkligen inget att hänga i julgranen. Spola 0:35 i den här videon så får ni en aning om vad jag snackar om.
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-09-21 klockan 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Ja lite av det som står på FS är överdrivet men samtidigt fick jag en hel del bilder med massor av brus, speciellt över trummisen och i mörka partier. Själv satt jag på sektion A6, dvs nästan alldelse snett ovanför scenen, perfekt enligt mig
![]() De kroppsvisiterade mig med och kände på min kamera men släppte in mig iallafall hehe, bra det. Två låtar från förbandet var helt ok. Gitarristen är från The Strokes, alltid nåt...
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |