|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
|
Hallå!
Idag var det veteranbilsmarknad på travbanan i Bergsåker (Sundsvall). Jag var där och kolla runt lite....
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
|
fortsättningen...
Den röda duetten hade V8a under huven, därav det stora intresset att kolla motorutrymmet på den!
Mvh Pirpen Last edited by Pierre; 06-07-2008 at 03:42 PM. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
|
Samtidigt med veteranbilsmarknaden pågick bilutställning nere vid IP (där selånger marknad brukar hållas). Tänkte gå dit sen, men det kosta 100kr inträde och det tyckte jag inte var värt. Samma bilar ikväll på cruisingen i Sundsvall och gratis....
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
|
Mussen på bild 3 är min favorit, villken är er?
|
|
|
#5 | |
|
Tidigare Krille400
|
Quote:
Otroligt vacker kärra.Trevliga bilder förresten.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidigare Ugglan_1
|
Den finaste är helt klart FORD T RUNABOUT (bild 2) och favoriten är den på bild 8
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik Last edited by Jared; 06-07-2008 at 07:40 PM. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Mustangen slår rätt mycket, men de är allt för vanliga numera. De är dock kult ändå!
|
|
|
|
#8 |
|
Hedersmedlem
|
Håller med dig Schulz, dom är rätt vanliga. Men det är en härlig bil, inte så stor, sportig och med rätt ljud (V8-muller)...
|