|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Tidigare ssg
|
Någon här som har en gammal SJ-biljettång skräpandes och som kan tänka sig att sälja den till mig?
En riktig tågvärd har biljettång sägs det...
__________________
http://puggen.deviantart.com/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Krille400
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,020
|
Det kommer ut sådana på Tradera lite då och då.
De senaste jag har sett har gått för en dryg femhundring, så priserna är helt okej.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hyttåksfettischist
|
Får ni inte det av SJ, eller är det penna som gäller numera?
__________________
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Tidigare ssg
|
Quote:
__________________
http://puggen.deviantart.com/ |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Join Date: Jan 2006
Location: Stockholm
Posts: 796
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2005
Posts: 32
|
Jag hörde av en tågvärd här om dagen att de får inte använda tån längre pga. ARBETSSKADOR! Var är samhället på väg. Arbetsskador av en tång? Herregud.. gnäll kallas det. Man får väll variera då och använda båda händerna. Tycker det är synd. Att bara bocka av på biljetten med en penna känns oproffsigt.
|
|
|
|