Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > MS Trainsimulator 2 - Allmänt om MS Trainsimulator 2

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-01-2008, 06:01 PM   #1
espendylmodulatorn
Medlem
 
Join Date: Sep 2005
Location: Nybro - Kalmar län
Posts: 91
Default BLS Lötschbergbahn Route

http://www.tsinsider.com/en-US/produ.../BLSRoute.aspx

Lite info om ytterligare en rutt i Msts2 - BLS Lötschbergbahn Route.


mvh
Håkan
espendylmodulatorn besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 03-01-2008, 10:15 PM   #2
Fredrik
Admin & STW-member
 
Join Date: Aug 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 5,814
Default

Vad säger du Byggare_Bob? Var det inte detta du gnällde över varför MS inte kunde komma med en tysk eller österrike/schweitz-rutt... Här har du en bra rutt
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se
Fredrik besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-02-2008, 11:44 PM   #3
Byggare Bob
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Fredrik
Vad säger du Byggare_Bob? Var det inte detta du gnällde över varför MS inte kunde komma med en tysk eller österrike/schweitz-rutt... Här har du en bra rutt
Jag är FÖRVÅNAD...
Nu blev MSTS 2 genast mycket mer intrressant.
Kul att de ser Europa också som en intressant del av järnvägsvärlden.
  Reply With Quote
Old 03-03-2008, 12:25 AM   #4
Erik.H
Tidigare mrdaddydj
 
Join Date: Oct 2003
Location: Oslo, Norway
Posts: 1,068
Send a message via MSN to Erik.H Send a message via Skype™ to Erik.H
Default

Quote:
Originally Posted by Byggare Bob
Jag är FÖRVÅNAD...
Nu blev MSTS 2 genast mycket mer intrressant.
Kul att de ser Europa också som en intressant del av järnvägsvärlden.
JA!

Nu är det bara en höghastighetslinje i Frankrike/Tyskland som saknas
__________________
Mvh
Erik.H
Erik.H besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-03-2008, 08:00 AM   #5
Fredrik
Admin & STW-member
 
Join Date: Aug 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 5,814
Default

Den andra linjen kommer med säkerhet bli england. Man kan inte bortse från en av de största marknaderna.

Kom dock ihåg att MSTS2 kommer ha World of Rails (spårdatabas) i sig och i stort sett alla nu existerande järnvägar i Sverige kommer finnas med.
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se
Fredrik besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-17-2008, 12:14 PM   #6
Alexander Ödman
Medlem
 
Join Date: Apr 2007
Location: Göteborg, Sverige
Posts: 18
Default

Nu kan ju inte jag något om Tågsim. Men är inte det här väldigt snyggt? Lok och vagnar till blitågspendeln genom Lötchbergstunneln.

http://www.tsinsider.com/en-US/WorkI...ckRenders.aspx
Alexander Ödman besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009