|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2005
Location: Nybro - Kalmar län
Posts: 91
|
http://www.tsinsider.com/en-US/produ.../BLSRoute.aspx
Lite info om ytterligare en rutt i Msts2 - BLS Lötschbergbahn Route. mvh Håkan |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Admin & STW-member
Join Date: Aug 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 5,814
|
Vad säger du Byggare_Bob? Var det inte detta du gnällde över varför MS inte kunde komma med en tysk eller österrike/schweitz-rutt... Här har du en bra rutt
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
Posts: n/a
|
Quote:
Nu blev MSTS 2 genast mycket mer intrressant. Kul att de ser Europa också som en intressant del av järnvägsvärlden. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Tidigare mrdaddydj
|
Quote:
Nu är det bara en höghastighetslinje i Frankrike/Tyskland som saknas
__________________
Mvh Erik.H |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Admin & STW-member
Join Date: Aug 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 5,814
|
Den andra linjen kommer med säkerhet bli england. Man kan inte bortse från en av de största marknaderna.
Kom dock ihåg att MSTS2 kommer ha World of Rails (spårdatabas) i sig och i stort sett alla nu existerande järnvägar i Sverige kommer finnas med.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2007
Location: Göteborg, Sverige
Posts: 18
|
Nu kan ju inte jag något om Tågsim. Men är inte det här väldigt snyggt? Lok och vagnar till blitågspendeln genom Lötchbergstunneln.
http://www.tsinsider.com/en-US/WorkI...ckRenders.aspx |
|
|
|