![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Igår gästade Metallica den kungliga huvudstaden och Stockholms Stadion och hela konserten kan bara beskrivas som MÄKTIGT!
Om det nu var någon annan härifrån som var där så vad tyckte ni? Musiken var bättre live än vad jag trodde den skulle vara. One, Enter Sandman, MoP och Seek & Destroy, Nothing Else Matters, One, The Unforgiven var helt lysande! Det var en sådan sjukt bra stämning, biljetterna var värda varenda krona trots att jag fått dem gratis. Det var magiskt kort å gott sagt! Länk till Aftonbladets enda vettiga recension hittils: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...118577,00.html Senast redigerad av Sparkfot den 2007-07-14 klockan 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Metallica är ett oerhört bra live-band.
Jag har själv sett dom i Göteborg (1996 tror jag det va) och det var skitbra från början till slut. Synd bara att dom nästan slutat göra skivor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag skaffade aldrig plåtar för jag var inte säker på om jag skulle vara hemma eller ej, något jag ångrar idag
![]() Dom kommer med en ny platta snart, men har hört att den blir försenad p.g.a "problem" i gruppen =/
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |