![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ja, så lyder mitt nya bolags slogan...
Vill du veta mer, så kika in på den här adressen: http://web.telia.com/~u66800289/index.html Senast redigerad av Byggare Bob den 2007-05-04 klockan 21:11. |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Trevligt med ett nytt bolag. Synd bara att det inte finns något större intresse för
virtuella tågbolag längre. ![]() Och jag irriterar mig lite på bakgrundsfärgen på hemsidan. Men jag väntar med spänning på mer information om bolaget.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vad hände med Berlin Subway bolaget, BVB?
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Vill kunna ha ett bolag som känns lite roligare, och då är "Pacific Surfliner" faktiskt en lång och perfekt rutt, även om det tar tid att skapa aktiviteter till den...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Roligt att du skapat ett nytt tågbolag. Men varför payware och varför inte svenskt? Smaken är ju som baken, men undrar ändå!
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citat:
Kan väl kanske kallas "långsikitg planering"... Men just nu så rullar det på tillfälligt iallafall Mitt mål är att ha ett bolag när och om Trainsimulator X släpps. Och ingår inte onlinespel då som i FS2004 och FS X, då är nog vitsen med "virtuella järnvägsboloag" ganska så uttömd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, för att det ska bli bra behövs möjligheten till att spela online. Det är ju det som saknas nu!
Jag har ju själv haft lite tankar om ett virtuellt tågbolag (försökte hjälpa Daniel igång med ett). Mina tankar där var att göra det som ett spel och få poäng/pengar när man kör. Man skulle köra en säsong och sen räkna ihop poängen/pengarna, ha en "topplista" för dom bästa lokförarna och sen starta om igen (ny säsong). På detta vis kan nya lokförare tillkomma och man kan försöka hamna högre upp i "topplistan"...
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |