Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-16-2007, 04:54 PM   #1
espendylmodulatorn
Medlem
 
Join Date: Sep 2005
Location: Nybro - Kalmar län
Posts: 91
Default Kritisk punkt.

Läser följande på Uktrainsim - postat av Sabrina:

"Just a little note to say... that I am not allowed to go near the team at the moment as they're reaching crunch time in Rail Simulator's development! I will try and get some news to you as soon as I can but for now, we can't disturb them"

mao.
Ingen ny info på en tid, för hon får inte störa programeringsteamet.

Något är på gång.

Trevlig Helg!

mvh
Håkan.
espendylmodulatorn besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 03-16-2007, 10:29 PM   #2
Olaf Lindström
Moderator
 
Join Date: Dec 2002
Location: Jönköping
Posts: 2,867
Default

Quote:
Originally Posted by espendylmodulatorn
Läser följande på Uktrainsim - postat av Sabrina:

"Just a little note to say... that I am not allowed to go near the team at the moment as they're reaching crunch time in Rail Simulator's development! I will try and get some news to you as soon as I can but for now, we can't disturb them"

mao.
Ingen ny info på en tid, för hon får inte störa programeringsteamet.

Något är på gång.

Trevlig Helg!

mvh
Håkan.
Hum, vad är det för programmerare som inte klarar att bli störda...
De leker ju bara med sån där klassorienterad programmering o skit ju, barnlek.
* ironi *

Skämt åsido, ingen skrattar, det är väl mer att man inte lär få ut något av att skriva om hur programmeringen fortskrider antar jag, är det något datum satt för när vi ser det i handeln förresten?(ursäktar om jag missat, inte varit inne på några dagar)
__________________
Mvh: Olaf Lindström, Moderator Svenska 3d-tåg,forumets regler
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-16-2007, 10:40 PM   #3
Mazz
Hedersmedlem
 
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
Default

Quote:
Originally Posted by Olaf Lindström
Hum, vad är det för programmerare som inte klarar att bli störda...
De leker ju bara med sån där klassorienterad programmering o skit ju, barnlek.
* ironi *

Skämt åsido, ingen skrattar, det är väl mer att man inte lär få ut något av att skriva om hur programmeringen fortskrider antar jag, är det något datum satt för när vi ser det i handeln förresten?(ursäktar om jag missat, inte varit inne på några dagar)
Nix, inget datum satt än.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-16-2007, 10:45 PM   #4
Fredrik
Admin & STW-member
 
Join Date: Aug 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 5,814
Default

Kanske de är nära att ha en alpha version färdig för DX10
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se
Fredrik besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009