|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#46 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Detta händer tydligen med bara några stycken medlemmar (eller har jag fel?).
Det hände inte mig iallafall..
|
|
|
#47 |
|
Medlem
|
Samma sak hände mig precis i början tills jag upptäckte att rutan Kom ihåg mig? inte var ikryssad vid inloggning. När jag kryssade i den så är det inga problem längre.
![]() Jag använder Opera 8.5
|
|
|
#48 | |
|
Månadens bild - Mars 2005
|
Quote:
Jag loggar ut varje gång innan jag lämnar sidan eller stänger ner IE. mvh .... Mats
|
|
|
|
#49 |
|
Hedersmedlem
|
Jag stänger av sidan, så det blir automatiskt utloggad. När jag öppnar direkt forumsidan med hjälp av ikon på skrivbordet blir jag inloggad automatiskt.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tidigare mrdaddydj
|
Jag har blivt utkastad flera gånger.
Samma sak varje gång. Det är när jag ska ladda upp bilder jag blivit utkastad. Man trycker att man ska posta och så står det att man inte är inloggad. Loggar in igen o då är allt arbete man gjort med bilderna borta. Fast detta tror jag inte kommer att hända igen eftersom det var före uppgraderingen av forumet. Tänkte att du bara skull veta detta.. MVH
|
|
|
#51 |
|
Hedersmedlem
|
Jag har inga problem och använder Firefox. Går till en annan sida eller stänger ner webbläsaren utan in- eller utloggning. Vid nästa besök är jag automatiskt inloggad på en gång. Har inte behövt ändra någon inställning sedan uppdateringen, förutom deafult språk som vart engelska efter uppdateringen.
|
|
|
#52 |
|
Hedersmedlem
|
Vad har hänt med LLJ och Trollhättansrutt. De äldre bilderna är borta, eller är uppgraderingen på gång? Och signaturbilder?
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Admin & STW-member
|
De äldre bilderna ligger på den gamla servern och när den hänger sig (vilket den gör då och då, därför vi köpte en egen server) så syns bilderna inte.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Hedersmedlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Hedersmedlem
|
Quote:
|
|
|
|
#56 | |
|
Hedersmedlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Moderator
|
Vad jag upplever det som(även andra har det problemet vad jag kan se?) så måste bilden ligga på någon annan plats än Svenska 3d-tåg's sidor!
Har du möjlighet att ladda upp den på eget utrymme så testa med det och länka via img taggen!
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Hedersmedlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem
|
Jag har också problem med det, bilden ligger på min dator men jag får ett felmeddelande att det blir något fel när jag försöker ladda den. Alla kriterier för bilden är kollade, tråkigt så jag kör utan tills vidare
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem
|
Vad har hänt med första sidan för E-buzz?? Får hela tiden att servern inte hittas....
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|