|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2004-07-12, 19:45 | #1 | 
| Medlem |  Vad är felet?! 

Vad är det för fel på sökvertyget på DS, om jag söker t.ex. på Rolling stock/ all regions / all time periods/ Reskin all/ och dining cars får jag 0 träffar, oavsett vad jag söker på får jag det? Jag är inloggad för jag kan ladda hem via den "enkla" sökningen?[}  ] Mvh Stefan | 
|   |   | 
|  2004-07-13, 11:35 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2002 Ort: Skellefteå, Sweden. 
				 |   

DS och dess kringfunktionalitet lämnar tyvärr litet att önska. Själv sitter jag med en nyinköpt årsprenumeration på gräddfilen (First Class Ticket alltså) och får bara Retrying i download helper. Beträffande din sökning så lyckades jag med den. Fick 33 träffar, bl.a. emges fina restaurangvagn. Detta är hur jag sökte (notera att Text Search är tomt):  //John | 
|   |   | 
|  2004-07-13, 11:59 | #3 | ||
| Månadens bild - Mars 2005 Reg.datum: Feb 2002 Ort: Leksand 
				 |   Citat: 
 Citat: 
 mvh .... Mats | ||
|   |   | 
|  2004-07-13, 12:02 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2002 Ort: Skellefteå, Sweden. 
				 |   

Jag köpte den strax innan midnatt i natt. Man tycker ju att det borde funka nu, 11 timmar senare. När jag aktiverade den som följde med köpet så fungerade det i princip på en gång. EDIT: Nu funkar det äntligen. //John | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 | 
|  Liknande ämnen | ||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Spår och växelfråga - Hittat felet | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-04-20 00:16 | 
| Vad är felet? | traffico | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-03-26 18:23 | 
| Vad är felet ? | Jonte | Off-topic | 2 | 2002-09-23 12:52 |