Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-27-2003, 12:27 PM   #1
Pierre
Hedersmedlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
Default Filhämtningar hamnar fel?????

Hejsan!

Har installerat om Windows (Me) och nu kan jag inte välja var mina nedladdningar ska hamna (kunde det förut!).

Kan man ändra det någonstans? Har letat, men inte hittat var. Nu hamnar alla nedladdningar i Temporary Internet Files. Jäkla krångel att hämta dom därifrån!


http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu  
Old 04-28-2003, 11:42 AM   #2
Rogge
Medlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Sweden
Posts: 1,427
Default

- Sånt där ändrar jag alltid i Windows Register. Man får dock hålla tungan rätt i mun när man gör det efterssom ett lite fel kan leda till att Windows "ballar ur" på det ena eller andra sättet. Men man kan ju ta backup innan man börjar editera i Registret för säkerhets skull.


Mvh R o g e ®

Rogge besöker inte forumet just nu  
Old 04-28-2003, 11:35 PM   #3
xrvjorn
Medlem
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 130
Default

Webläsaren Opera har en mycket bra "download manager". Hämtas på www.opera.no.


/Jörn



xrvjorn besöker inte forumet just nu  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 10:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009