|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
|
Hejsan!
Har installerat om Windows (Me) och nu kan jag inte välja var mina nedladdningar ska hamna (kunde det förut!). Kan man ändra det någonstans? Har letat, men inte hittat var. Nu hamnar alla nedladdningar i Temporary Internet Files. Jäkla krångel att hämta dom därifrån! http://pirpen.cjb.net/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sweden
Posts: 1,427
|
- Sånt där ändrar jag alltid i Windows Register. Man får dock hålla tungan rätt i mun när man gör det efterssom ett lite fel kan leda till att Windows "ballar ur" på det ena eller andra sättet. Men man kan ju ta backup innan man börjar editera i Registret för säkerhets skull.
![]() Mvh R o g e ®
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 130
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|