|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Ska ni fira jul? | |||
| Ja! |
|
20 | 100.00% |
| Nej! |
|
0 | 0% |
| Voters: 20. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Snart är julen här! Då undrar jag, vilka ska fira jul, och vad önskar ni er?
![]() Själv önskar man sig en gammal SEGA Gamegear;
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
|
Jag vet inte vad jag önskar mig, pengar antar jag.
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Julmat!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
|
Ja julmat får man ju inte glömma
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Kommer förmodligen fira jul i lastbilen, på ännu ej bestämd plats i världen
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2010
Posts: 379
|
Jag vet inte vad jag önskar mig, så det blir jättesvårt.
__________________
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2010
Posts: 379
|
Jag önskar mig ett par Converse skor som man har på vintern. Hoppas att det blir rea eller så får jag beställa det på nätet då.
__________________
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2012
Location: Vimmerby
Posts: 333
|
Snygga kläder och pengar
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|