Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

View Poll Results: Ska ni fira jul?
Ja! 20 100.00%
Nej! 0 0%
Voters: 20. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-29-2012, 09:50 AM   #1
GBSF
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Söder, Stockholm, Sweden
Posts: 652
Send a message via MSN to GBSF
Default Snart är julen här!

Snart är julen här! Då undrar jag, vilka ska fira jul, och vad önskar ni er?
Själv önskar man sig en gammal SEGA Gamegear;
GBSF besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 11-29-2012, 10:03 AM   #2
Andreas13
Medlem
 
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
Default

Jag vet inte vad jag önskar mig, pengar antar jag.
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014:
Y31
X40
Kinnekullebanan
----------------------------------------------------------------
Gå gärna in på mina hemsidor.
http://andreashoff.se
www.andreashofftag.net
http://andreas13railworks.webs.com
Andreas13 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-29-2012, 10:05 AM   #3
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Julmat!
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-29-2012, 11:15 AM   #4
Andreas13
Medlem
 
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
Default

Ja julmat får man ju inte glömma
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014:
Y31
X40
Kinnekullebanan
----------------------------------------------------------------
Gå gärna in på mina hemsidor.
http://andreashoff.se
www.andreashofftag.net
http://andreas13railworks.webs.com
Andreas13 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-29-2012, 01:32 PM   #5
Dson
Medlem
 
Join Date: Jul 2002
Location: Morgongåva, Uppland, Sweden
Posts: 2,767
Send a message via MSN to Dson
Default

Kommer förmodligen fira jul i lastbilen, på ännu ej bestämd plats i världen
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.
Dson besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-29-2012, 03:48 PM   #6
fargus
Medlem
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 379
Default

Jag vet inte vad jag önskar mig, så det blir jättesvårt.
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-30-2012, 09:41 AM   #7
fargus
Medlem
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 379
Default

Jag önskar mig ett par Converse skor som man har på vintern. Hoppas att det blir rea eller så får jag beställa det på nätet då.
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 07:45 AM   #8
legotrainzman
Medlem
 
Join Date: Apr 2012
Location: Vimmerby
Posts: 333
Talking

Snygga kläder och pengar
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz
legotrainzman besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 10:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009