![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej!
Jag försöker ladda hem Ma-loken och Da-loken från STW men det går inte! http://www.stw.se/index_swe.html Någon som kan lägga upp loken här eller vet vad jag ska göra??? Är mycket tacksam för svar!¨ /Felix |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Verkar som att det inte längre går att ladda hem från deras gamla sida längre. Så du blir nog tvungen, att ladda hem Svenska Tåg-skivorna hos Banbyggarna, för att komma åt Da och Ma-loken.
http://banbyggarna.se/trs06/trainz.htm Du finner båda skivorna här, där jag har ringat in. .
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det funkar inte!
Jag får in dem i datorn men eftersom det är "RAR-filer" kan jag inte öppna dem. Vilket program ska jag använda för att öppna dem??? Är tacksam för svar! /Felix |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag rekomenderar IzArc som är både gratis tar många typer av packade filer och dessutom på svenska. Det är bara att söka på IZArc på Google och ladda hem, fungerar utmärkt hos mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jag kör med winrar. Det är gratis, mycket lätt att använda och hanterar rar filer utan problem.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Var hämtar jag bäst dessa program utan att få massa annat krafs med!
Verkar som det kommer med en massa annat också. Tacksam för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det finns i Winrar inställningar att man kan bocka för bara rar-filer och resten kan du avbocka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Stort tack till alla för hjälpen!
Nu funkar allt perfekt, jag har fått in loken! /Felix |
![]() |