|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Tidigare Ugglan_1
|
Ja, då var det dags att åka hem då. Buss från min farmor som bor längs linje 525 utanför Linköping. Bussen är på väg mot Södra hult för att vända och ta mig till Linköping resecentrum. I det gula huset växte min farmor upp i och där bor nu hennes bror
![]() Konstruktiv kritik mottages tacksamt
![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Riktigt fin bild! Är ju nära mina hemtrakter, så lite känner man ingen sig
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tidigare Ugglan_1
|
Quote:
för att kunna komma upp på kullen. Det var juh en sommarstuga så det gjorde juh inte så mycket. Men sedan ställde jag upp stativ och kamera och knäppte några testbilder, sedan kom bussen och resultatet vart detta. Men jag har mixtrat med färgerna i datorn lite, kanske är något för mycket Men tack än en gång![]() Men får man fråga hur nära dessa trakter bor du ?
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|