![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej på er!
Under oktober var jag uppe i Mora ett par dagar, så jag passade på att fota lite. Bland annat tog jag dessa bilder: ![]() InterCity ankommer Mora C. ![]() X51 3255 Tågkompaniet väntar på avgång vid Mora Strand. Kommentarer om bilderna mottages tacksamt! ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Tycker att typen som sitter i X50in ser ut som min farsa. vad var det för vecka å dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hm, jag är inte riktigt säker. Men jag tror att jag tog bilden lördagen den 23 oktober.
/ Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
En liten korrigering, det är ingen X50 utan en X51..
Fina bilder iaf! ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Oj, det var ju inte meningen. Har ändrat det nu!
![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Han körde till mora strand den lördagen men det var typ vid 5tiden på kvällen men han var också dit på söndagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Om han var vid Mora Strand runt femtiden på lördagen så måste det varit han som körde tåget. För det var vid den tiden jag tog bilden.
/ Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det var ju grymt att han skulle hamna på bild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej igen!
Tänkte att jag kunde passa på att visa några bilder till, som för övrigt är ett par månader gamla och tagna vid Kalmar C: ![]() X32 4543 Kust till Kust vilar upp sig inför nästa resa. ![]() Samma tågset som ovan har nu ställt sig intill plattformen. ![]() ET 4311 Öresundståget ankommer Kalmar C. / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från resan... | Joel | Tågbilder | 5 | 2005-02-25 18:19 |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |