![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Med anledning av allt tjafs som (tyvärr
![]() Övriga inlägg i denna tråd kan vi inte göra så mycket åt... |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Vi vill även meddela att ResPlus-biljetten endast kommer att gälla på linje U79. Man kan åka till en annan hållplats i spårvagnsnätet. Men man kan endast göra avresan (spårvagn) med linje U79.
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Var får man tag på U79 någonstans? Verkar vara en mycket trevlig bana.
/Daniel, spårvagnsförarkandidat |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har kört sidan genom Babelfish men blev inte mycket klokare för det... [:I] // Daniel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag fått både U79 och S27 att fungera, tack för hjälpen.
// Daniel |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Problemet är egentligen inte att de 'inte uppfyller villkoren'. Problemet är att det är mer eller mindre omöjligt att få ekonomi i detta med de 'spelregler' som finns inbyggda på SVTTL idag. Grunden för att tjäna pengar är att man kör långa sträckor med en snitthastighet på ca 70km/tim eller något liknande. En spårvagn som kör i statstrafik kommer aldrig upp i detta. Om jag någon gång skulle vilja göra om ekonomin från grunden skall jag ha detta i åtanke men i år blir det ingenting då jag vill ha klart följande saker först:
- resandestatistiken, nästan 100% klar. - godstrafiken med fariker. Är egentligen bara att lägga in när jag är klar med sidorna på hemsidan. - JBJR2, signalerna måste bli klara snart. - SWE sista biten behöver svenska signaler. - VHJ, rensning av signaler behövs enligt mig. Jag hoppas få tillstånd för en signalpatch i vinter. M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Tänkte i eftermiddag ta och fixa ned alla U79-paket och börja köra U79 lite grann. Men jag har lite frågor, kan man använda andra spårvagnar i spelet än dom som följer med i paketet? Tex så hittade jag en fin Tatra T6A2 på en annan sida. Går den att använda även i U79?
/Björn som när han lärt sig gärna börjar köra hos USB om det så är möjligt. Spårvagns och T-bane-tok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Mohammad, SVTTL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Nu är du nog ute o trampar smalspårsdresin på Inlandsbanan... På en elrutt kan man använda alla tåg/spårvagnar/fordon, eller snarare allt som går att slänga in i en consist går att använda på en elrutt. På en icke Elektrifierad rutt kan alla dieseldrivna/ångdrivna fordon användas........ Mao. kan man som DJ Clinton säger köra iväg me ett långt Rc6draget godståg på en spårvagnsrutt om man så vill.... ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Medlem
|
![]() Citat:
/Mohammad, SVTTL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Wupper Express 9 & Stadtbahn U79 2.0 | Traingoal | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2005-04-08 17:34 |
Info om Hjulmarknaden | vfp420b | Off-topic | 0 | 2004-12-10 21:16 |
Stadtbahn U79 | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 16 | 2004-01-21 08:29 |
Nybörjare behöver info.. | J0han | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-31 14:06 |