![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
En ny monitor står på önskelistan i år. Och jag hade tänkt ersätta gamla bettan med en ny och fräsch skärm. Den skall antingen vara 17" eller 19". Jag är osäker, kan ni ge mig ett gott råd?
Samsung funderar jag på, och jag har hittat Samsung SyncMaster 757MB (17") och 957MB (19"). Klicka in på Samsung.se om ni vill läsa mera om skärmarna, men jag vill gärna höra goda råd från er alla. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
TFT är ju trevlig! En 18" TFT motsvarar en catod-skärm på 19"
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Jag har en Samsung 959 NF men den är en tusenlapp dyrare men jag är helnöjd... Den rekomenderar jag!
NetMagic ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Jag har en Samsung SyncMaster 570B; den har varit i daglig drift under 3 år och funkar fortfarande utmärkt, även med MSTS. Jag har hela tiden haft ljusstyrkan inställd på '50' och inte behövt öka den, vilket brukar vara fallet med de vanliga skärmarna efter en tid.
Pson, se bara till att du väljer en modell med en stabil fot och att du är garanterad öppet köp, så att du kan testa den hemma. //wilburt ![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Satsa på Eizo, bästa kvalitén och bilden som går att få tag i
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
#8 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Har precis fått en ny skärm där hemma, en TFT 17-tums
//Erik... |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Jag kör Svenskt
![]() MultiQ är tillverkaren, dock lite dyra. Men kvalité före kvantitet... --- Borttagen på Rekommendation av Administratör - Cj |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tips om bildskärmar | tufftuff | Off-topic | 18 | 2003-05-27 20:02 |