![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag är inte så bra på littera men kan skilja på en Rc och en X2
![]() Mvh Mohammda Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Kolla här: http://medlem.spray.se/micke_asson/
Kolla under "Tåg och Vagnar", Pass 80 Micke!!! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ja fast dom har jag redan, men när man extraherar så kommer ingen mapp upp utan bara SD-filer eller S-filer. Kan jag inte få dem på nåt annat vis.[8]
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Gör såhär: (
![]() Skapa en mapp med namnet (t.ex.) Micke_Pass80 (Spelar ingen roll vad den heter) Ladda ner båda paketen Extrahera upp dom i mappen du skapade Flytta mappen till TRANS\TRAINSET !!![^][^][^] ![]() EDIT: Pröva instalera nu, det funkade utmärkt! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med nedladdning av lok och vagnar! | Tågroger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-01-14 21:32 |
vad lastar dessa Ucs vagnar? | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-05 21:57 |
Vart kan man ladda ner finska lok o vagnar? | DJ Clinton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2003-10-11 10:21 |
Var hittar man dessa vagnar? | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-03-27 21:06 |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 11:47 |