|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
... om Mazz tillåter ?
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Vackert snickrat
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
hammar'n har sagt det bra - och eftersom det är ett snyggt snickerijobb du gjort, så ska du återigen få höra att det där ser riktigt snyggt ut!
då hoppas vi väl bara på att Mazz inte har något emot detta (men hur mycket polygoner är det på denna, jämfört med originalet?)
|
|
|
#4 | |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Citat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
Det är ju FFF "Fullständigt Fanatiskt Fantastiskt" SNYGGT.
Stickanw
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
om att jag ska kunna få en station.. Utsatt på min bana "Bröderna Edgars vinterbana" ...som för tillfället är i malpåse... Alvesta station finns ju med utefter banan.. Jag hoppas och tror att denna station kommer att finnas som download framåt...Sitter för övrigt och hämtar inspiration i förtältet på campingen, genom att läsa Krister Brandts "Westergötland-Nerikes Årsberättelser"... Detta med stor behållning... Min bana : http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24358
|