Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-15-2003, 01:42 PM   #1
Hawk
Veteran
 
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
Default Får man hoppas på lite Lördagsgodis :-)

Hej
Skulle inte sitta fel med lite Lördagsgodis, nya grejer som släpptes i Gävle.
Blodkorv mm.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Hawk



Hawk besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 01:47 PM   #2
Richard
Medlem
 
Join Date: Aug 2002
Location: , , Sweden.
Posts: 549
Send a message via MSN to Richard
Default

Håler med dig Hawk.
vill åkså ha en blod korv.

Richard besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 02:00 PM   #3
Olaf Lindström
Moderator
 
Join Date: Dec 2002
Location: Jönköping
Posts: 2,867
Default

Två till mig!<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

MVH:Olaf (olis) Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 02:32 PM   #4
Richard
Medlem
 
Join Date: Aug 2002
Location: , , Sweden.
Posts: 549
Send a message via MSN to Richard
Default

Gärna en kålmask också

Richard besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 03:48 PM   #5
jenny11
Member
 
Join Date: Nov 2002
Location: , , Sweden.
Posts: 36
Default

Harru nåt på G. Hawk

HJ
jenny11 besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 04:58 PM   #6
Olaf Lindström
Moderator
 
Join Date: Dec 2002
Location: Jönköping
Posts: 2,867
Default

Var du där hawk?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

I gävle menar jag!

MVH:Olaf (olis) Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu  
Old 03-15-2003, 10:04 PM   #7
Hawk
Veteran
 
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
Default

Hej
Nä, ja va inte i Gävle, men ja har hört ryktas, at de ska komma lite nytt godis.
Men de kommer la när de kommer.

Hawk



Hawk besöker inte forumet just nu  
Old 03-17-2003, 03:31 PM   #8
Zzarr
Senior Member
 
Join Date: Nov 2001
Location: , , .
Posts: 895
Default

I tråden "Vad tycker ni om denna? (T42:a i 3d!)" så visar jag ett av mina bidrag.
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5246
Lessen att bilden är så stor!

Zzarr besöker inte forumet just nu  
Old 03-18-2003, 01:02 AM   #9
Banbyggarna
Medlem
 
Join Date: Dec 2001
Location: Sweden.
Posts: 362
Default

Lördagsgodiset blev Måndagsgodis istället <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

www.banbyggarna.com har blivit uppdaterat, kika in på dowmnloads så hittar ni en del nya MSTS prylar <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Banbyggarna
© 2001

www.banbyggarna.com
Banbyggarna besöker inte forumet just nu  
Closed Thread


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder Daniel R Landskapsdesign - Trainz 5 07-26-2003 09:58 AM
"Tacktråden" [:(] Lite historik å en tråkig nyhet Kvarne Off-topic 13 08-14-2002 06:20 PM
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp Yzerman Trainz - Allmänt om Trainz 12 06-24-2002 02:14 PM
Lite Lördagsgodis (BR70-försvenskat) Hawk MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 05-25-2002 03:04 PM



All times are GMT +2. The time now is 10:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009