![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har beslutat dra mig tillbaks från allt vad Trainz heter tills vidare. Kanske tar upp det nån gång men just nu är det stopp - finito - basta!
Men ni kan ju jobba vidare på nåt av det jag lämnat efter mig? Adjö!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Tråkigt att höra Lan. Du har varit en inspirationskälla. Hoppas du kommer tillbaka efter en välförtjänt viloperiod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Mycket synd. Hoppas du kommer tillbaka någon gång!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Aj då, detta känns inte bra för oss andra.
![]() Men vad har det med saken att göra, det viktigaste är att du själv ska trivas och må bra. Har haft den där känslan själv, många gånger och undrat vad man håller på med. Speciellt när man höll på med TRS2006 och den förbannade cmp, hängde sig stup i kvarten. Men då dök en gube upp, i en liten lådda (nämner inga namn ![]() Så hade inte dina prylar dykt upp och nu det svenska signalpaketet, så hade nog Trainz också varit dött för mig. Kommer själv, att kämpa på ett tag till i TS2010, nu när signalpaketet har kommit + allt ditt material. Håller tummen, att du får tillbaka suget för Trainz, efter lite vila Lennart. För det behöver du nog ha, för det känns som om du många gånger, har jobbat 30 timmar om dygnet och man har förundrats hur du hinner med allt.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2011-08-15 klockan 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Synd! Hoppas du kommer tillbaka någon gång!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Tråkigt att höra!
Hoppas du kommer tillbaks. |
![]() |
![]() |