![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Allteftersom bygget av Y6-generationen framskrider samlar jag så mycket delar att det räcker till X9 också vad det lider:
Egentligen ligger X9 bortom min "intressehorisont" men jag åkte dagligen med det mellan Kävlinge och Malmö ett helt år 1976 så OK det kan möjligen vara värt att bygga?
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Behöver du bildmaterial? Har en del som tagits just för 3d-bygge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Oj, oj, oj, Äntligen.
![]() Den har jag sett fram emot, ända sen starten utav Trainz. ![]() ![]() Det var nästan, så att man återgick till MSTS. När pussgurkan gjorde en modell dit.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Finns inte redan X9:an till Trainz?
Vad är det för rödaktig sak som åker runt med pantografer på vissa av Ekankals bilder isf? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Spyfrog, du kanske tänker på x5:an? Ser nästan likadan
ut eller?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
De där knapparna med öppna, stäng dörrar, öppnas de inte redan på station? Eller man kanske ska använda de på stationer utan passagerarstöd? Har sett att det finns på Y6 också, men har inte prövat hur det fungerar. Det finns även knappar eller rättare sagt spakar vid dörrarna, men de har väl ingen funktion än?
![]()
Henrik.V Senast redigerad av svenolov den 2012-02-14 klockan 18:39. Anledning: Flyttad från Downloads |
![]() |
![]() |