![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag försökte skapa aktivitet från Kristiansand till Oslo, men lyckades inte få att den funka. Det gjorde jag minst 5 gånger utan resultat. Vad kan det bero på? Jag tror det är fel på signalsystemet i Kristiansand. Jag kan ha fel. Ni kan pröva med att skapa aktivitet så får ni se hur det funkar. Edit: Provade med att ta bort några Service som saknar Path och nu funkar Aktivitet. Äntligen!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-03-15 klockan 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag fick mer problem, så jag tog bort alla filer i 4 mapparna. Sen skapade jag en ny aktivitet från Kristiansand till Oslo. Den funkar bra, men när jag avslutar simmen så får jag felmeddelande till Bill.
Jag provar omplacera signalsystemet i Kristiansand, så får jag se hur den funkar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Nu funkar allt perfekt! Ingen don´t send to Bill! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Jag försökte göra en aktivitet mellan Oslo och Kristiansand med den path som medföljer rutten. Funkar till jag kommer i tunneln mellan Asker och Drammen, där lägger spelet av och återvänder till skrivbordet. Kommer inget felmeddelande. Någon som råkat ut för samma och har något tips ? Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag hade liknande fel mellan Drammen och Kongsberg och löste det genom att köra "Editorute.bat" som ligger i ruttens mapp. Fungerar det om du kör fritt, eller om du kör annat tåg?
![]()