|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-01-30, 15:29 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Apr 2010 Ort: Lit 
				 |  Upload ? 

Hej alla glada simulanter! Jag har gjort en liten bana som jag tänkt lägga upp på DLC, men hur gör jag detta? | 
|   |   | 
|  2011-01-30, 17:18 | #2 | 
| Medlem |   

EDIT: Jag ber om ursäkt, tänkte på DLS... BTT: DLC är den mjukvaran du köper från steam. Där kan man som privatperson inte lägga upp material. Om du vill publicera en rutt så finns det ett flertal sidor/forum på nätet (t.ex. Trainsim.com, UKTS eller det forumet du skriver på nu). Lycka till!   
				__________________ Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2011-01-30 klockan 17:31. | 
|   |   | 
|  2011-01-30, 17:22 | #3 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Vad jag kan se rätt forum...

__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-01-31, 19:11 | #4 | 
				 |   

Jag hade tänkt lägga upp den på det här forumet, men det verkar vara en begränsning till 4 mb för bifogade filer. Ska kanske läggas någon annan stans ? | 
|   |   | 
|  2011-01-31, 19:14 | #5 | 
| Medlem |   

Då kan du lägga upp den på tex Rapidshare el. dyl.    
				__________________ Mvh Wasso | 
|   |   | 
|  2011-02-05, 12:39 | #6 | 
				 |  Albula route 

Finns nu på UKTS för den som är intresserad.
		 | 
|   |   |