![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
hej när jag söker nåt i Trainz så säger den "You will need a First Class Ticket to acess the Download Station" jag önska att det skulle vara gratis där, men är det nån som vet hur jag ska ladda ner nåt där så jag kan få First Class Ticket tillbaka?
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Jag har inte first class ticket, å ja tror jag har laddat ner saker därifrån. First class är väl till för de som vil ha lite snabbare åtkomst bara? kanske har fel men nån annan kanske vet bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
First class ticket gör bara att man kan ladda ner sakerna snabbare ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
så här står det: You will need an activated First Class Ticket to access the Download Station
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har för mig att Auran nyligen har gjort så att om man har trs06 eller äldre behöver man en FCT för att ladda ner eller så måste man ha registrerat en nyare verision som Ekan säger
synd för dom som har det ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Det har ändrats något på DLS.
se länken http://forums.auran.com/trainz/showp...01&postcount=1 En FCT gör att man kan ladda ner fortare, och obegränsat. Har du ingen FCT kan man ladda ner max 100mb på 24 timmar.
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2010-11-28 klockan 02:46. Anledning: stavade som en kratta |
![]() |
![]() |