![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu kom hytten till Bm71 och Bm73. Vill bara påpeka att spakarna till gas och broms är osynliga p.g.a. att de får inte plats i skärmen. Installation: Ta bort gamla Cabviewmapparna och ersätt med nya. Lycka till!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-03-09 klockan 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag upptäckte fel igår och det handlar om tågföraren inte kan flytta till bakre hytt för att köra tillbaka tåget. Så jag fixade till rätta. Ni 5 som tidigare hämtade hytten får hämta igen. Ha en bra körning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tåget finns att hämta: http://www.3dtog.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=102
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt! Bra gjort. Men en sak undrar jag över: Det såg ut som om du hade kladdat över datorskärmarna på höger och vänster-bilderna med grå färg. Vad är anledningen till det i så fall?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
De lyser för mycket, nästan vitt. Så jag målade över med mörkt som avstängd. Skärmarna är avsedda för "backspeglar".
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-03-10 klockan 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ni kan ställa frågor i annan tråd istället: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25994
|
![]() |
![]() |