|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2009-11-21, 22:37 | #1 | 
| Medlem |  västrafik man gas buss GS buss 600 

här kommer lite mer bussar finns chans att den kommer i andra färger lite senare men just nu får det hållas till godo med västtrafik thanks also to voidpointer for the modell   Senast redigerad av rac_hammer den 2009-11-21 klockan 22:47. | 
|   |   | 
|  2009-11-22, 02:20 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jun 2009 Ort: Hisingen 
				 |  ..stombuss? 

Snyggt alltså rena rama kopian... tror du att man kan ändra dest. om de e ok för dig? men De ända som vi inte har just nu e Stombussen annars e allt copmlited eller ja Komplett....=)

__________________  -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen  | 
|   |   | 
|  2009-11-22, 12:40 | #3 | 
| Medlem |   

det berror på vilken detination hade du tänkt dig?
		 | 
|   |   | 
|  2009-11-22, 18:43 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Jun 2009 Ort: Hisingen 
				 |  .. 

hmm ja flera Dest. som den buss typen kör till... men :99 Frölunda,21 Centralen, 20 Frölunda torg. De va de ja tänkt mig men de finns ju flera..

__________________  -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen  | 
|   |   | 
|  2009-11-22, 22:14 | #5 | 
| Medlem |   

mja du får göra det men på eget bevåg jag tar inte ansvar för det men ändra du destiantionen om du vill men som sagt på eget ansvar
		 | 
|   |   | 
|  2010-03-31, 18:34 | #6 | 
| Medlem |   

Dess bussar går hemma hos mig, helt otroligt att någon skulle göra en mod av detta, är imponerad
		 | 
|   |   |