![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej ! Jag( Markus ) och Gampa Som jobbar på Projekt Göteborg började i eftermiddags med att måla bussarna till Västtrafiks blåa. Men de roliga va att bara fronten gick att måla om.. sidan gick med men den ville inte visa sig i spelet.. endast orginalet. någon som vet hur man ändrar detta har försökt men utan resultat. Använder photoshop och gör om filerna till TGA format.
Bilden med den gråa bussen tog jag bort original filen å då blev det så här. Skulle någon hjälpa mig med detta eller förklara varför de blir så har CP:it e väldigt jobbigt!
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-11-03 klockan 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack .. vi Gampa å markus = Projekt Göteborg kommer även att göra busskurer ( om vi lyckas) och annat som vi tänker göra o till Västtrafiks / GS material för Projekt Göteborg!
Här kommer lite bilder på om målningarna/ Experimenten! kommentera gärna bilderna PS: bussen va min första om målning! =)!
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
P.S funkar den till trs 06 jag har originalet.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jo jag tror att den gör de men bussen mm.och detta kommer Projekt Göteborg inte att släppa för en Göteborgs Stad/City blir klar. Under våren/sommarn 2010.
HDG ( ha de gÔtt!)
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Snyggt jobbat!
![]() |
![]() |
![]() |