|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| View Poll Results: Rösta | |||
| Svensk tunnelbanevagn - stora vågen |
|
1 | 5.56% |
| X1 i MS - Bombardier Train |
|
0 | 0% |
| Natt på Strandholms central - Viktor |
|
3 | 16.67% |
| Orange RC med bruna vagnar - stina |
|
4 | 22.22% |
| En Regina någonstans - Dennis |
|
4 | 22.22% |
| Promenad genom okänt industriområde - Bengan |
|
8 | 44.44% |
| Specialtåg i Tyskland - Micke.L |
|
4 | 22.22% |
| X2 i sommargrönska - ekankal |
|
9 | 50.00% |
| Multiple Choice Poll. Voters: 18. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Verkar inte som jag får bli moderator för tävlingen... Fredrik har iaf fortfarande inte svarat på mina PM.
Man får inte rösta på sig själv och det är endast 3 dagars röstning, så rösta nu ![]() Eftersom bidragen är så få, får ni endast rösta på två bidrag. Det är öppen omröstning! Tävlingen avgjord, vi säger grattis till Ekankal som vann. Grattis även till Bengan som kom på andra plats endast en röst från Ekan.
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Last edited by Micke.L; 06-03-2009 at 02:54 PM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Ruben
|
Det gick bara att rösta än gång. Eller skulle man ha valt två på en gång...?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Quote:
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Grattis ekan!
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Grattis från Sundsvall
![]() MVH Roberth Johanson
|
|
|
|
#6 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
Hoppsan.
Är röstningen redan gjord, det missade jag helt. Så egentligen slog ekan mig, med två röster. Då min ena röst, hade hamnat där.
|
|
|
#7 |
|
Veteran
|
Tackar, tackar
.Och tack till er som röstade också. Och för ovanlighetens skull, ett tack till en som inte röstade...Bengan. Du fick en av mina i allafall , tycker att din bild var kanon.
|