|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2009-01-08, 00:08 | #1 | 
| Admin & STW-member Reg.datum: Aug 2001 Ort: ,  , Sweden. 
					Inlägg: 5 814
				 |  3D-byggarfråga till olika simulatorer (opacity/alpha) 
			
			Hur är det för TS-2009, RS och TS-2 Klarar samtliga simulatorer opacity map-texture för fönster eller är det 32Bit Alpha i modellen diffuse Textur som gäller? | 
|   |   | 
|  2009-01-08, 10:41 | #2 | 
| Medlem |   
			
			Jag vet inte säkert, men det är få spel som använder opacity-maps, så det är nog säkrast att köra på Alpha-kanaler.
		 
				__________________ UVW = Usch, Vilket Wansinne   | 
|   |   |