![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Tjena!
Jag ska nu börja bygga Tunnelbanans gröna linje Skarpnäck-Åkeshov. Jag vet att det inte är något man kan bygga ihop på 1 vecka men jag ska försöka göra så gott jag kan. Bygget kanske inte blir exakt likadant som i verkligheten men ska försöka bygga så att man känner igen sig. Ni får gärna hjälpa mig med bygget med foton, tips, material eller plattformar då och sånt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kul att du också har börjat bygga tunnelbanan, fast i en annan simulator!
![]() ![]() EDIT: Om du har laddat ner all content som behövs till Svoyager:s bana så har du redan passande spår, stationer osv. En sak jag tycker skulle vara kul, det skulle vara att du använde riktiga signaler istället för oslynliga som det är i Svoyagers rutt.
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2008-10-30 klockan 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men problemet är att från Slussen-Skanstull är det byggt under jord och då ser jag inte hur stationerna ser ut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tror jag börjar bygget från Åkeshov mot skarpnäck. Så är det nån som har bilder på Åkeshov och vidare så lägg gärna upp dom eller skriv.
P.S Nån som vet vad plattformarna Svoyager använder sig av på Gullmarsplan? |
![]() |
![]() |