![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det skulle vara intressant vad ni har för PC-skydd och berätta vad den heter och vad den kostar. Min dator har Telia Säker Surf och programmet heter F-Secure. Priset ingår i Telia Bredband vilket jag använder. Den har angripit några gånger och jag är mycket nöjd med den. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Nortron antivirus + brandvägg.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
ESET Nod32.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
AVG AntiVirus Free
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
ESET Nod32 samt Linksys router
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Norton antivirus+brandvägg samt AVG antivirus som är ett gratis tilläg som är riktig bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag kör mac, så antivirusprogram är meningslöst. Det finns i princip inga virus till mitt operativsystem.
Tidigare när jag körde pc, så hade jag inte heller något sådant. Det segade ner datorn så den knappt gick att använda. Hellre riskera att bli infekterad än att aldrig kunna använda den. Mycket kan undvikas med sunt bondförnuft, men givetvis inte allt. Den risken tog jag.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag har AVG Antivirus 8, Windows inbyggda brandvägg samt ett D-Link Router med brandvägg, WPA med mera som kan finnas i en router. WPA på grund av att frugan kör trådlöst på bärbar. MVH Kenneth