![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2006
|
![]()
Hejsan jag skulle behöva hjälp med att få C20 att funger i mitt trainz för varje gång när jag försöker att visa den i trailyard så funkar det inte det är bara tomt! Unknown Location: <kuid:58843:53003>
Not faulty: C20 A-B Cab Not faulty: C20 Bogey Not faulty: C20 Engine Not faulty: c20 Silent Engine Sound Not faulty: Passenger Not faulty: redcorona Not faulty: whitecorona Jag vill också kör vagn 2000 jag undrar. Det sår på vissa av dom grejerna som är till C2O att missing denpendencis någonting sådant kan inte stava till det! Jag vill gärna ha hjälp av någon snäll och villig person! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Tyfonen saknas.
Bara att ladda ned från DLS ![]() Senast redigerad av Kristian den 2007-02-07 klockan 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
När jag väl har hittat den och försöker att ladda hem den så säger den att servern verkar vara full testa att provia igen senare! Så säger den ofta för mig numera!
Senast redigerad av ossart den 2007-02-08 klockan 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Likadant för mig och för många andra verkar det som!
Det mest tragiska är att min first class tickets dagar fortsätter att räknas. Snacka om skit! ![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |