![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
eller någon annan simiulator...
När det ena eller det andra inte fungerar för en viss simultor så kanske man bör sätta sig ner och fundera på om man valt rätt plattform?
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2006-12-16 klockan 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Vad menar du?
Att du undrar om du valt rätt simulator? Utveckla din tråd lite tack. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jaa, vad menar du?
![]() Jag tänker TRS2006 eller TRS2004 är den bästa tåg simulatoren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Alltså, om inte TRS fungerar så undrar han om han valt rätt spel att spela, istället för t. ex MSTS eller tvärtom.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2006-12-18 klockan 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag har ett problem... Alla mina fina mappar jag har gjort finns ju på TRS 04 hur ska jag gör om de till TRS 06 dåå... Funkar inte i systemmapparna
|
![]() |
![]() |