|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2006-12-03, 12:07 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2004 Ort: Örebro,Örebro Län / Närke, Sweden. 
				 |  Xtracks på min byggrutter 

Hej, jag försöka lägg in Xtracks på min byggrutter? var ska jag lägg den där mapp? På min byggrutter-mapp eller? Jag hämta fil från http://team.routebuilders.dk/ och det står inte hur jag ska göra. Tacksam för hjälp. /Themepark | 
|   |   | 
|  2006-12-03, 19:24 | #2 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Sep 2001 Ort: Vendelsö 
				 |   

Kolla på denna sida, fliken installation: www.xtracks.tk det finns en hel del mat-nyttig information där om Xtracks-systemet, läs i lugn o ro på lite granna där, det har du nytta av. Lycka till!   Senast redigerad av Mazz den 2006-12-03 klockan 19:26. | 
|   |   | 
|  2006-12-04, 12:56 | #3 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Om man ska bygga med Xtracks, så ska man först ha Xtracks installerat. Sen ska man ladda hem xtracksr.zip också. Denna fil innehåller spårens texturer och dom ska in i din rutts Textures mapp! Så öppna xtracksr.zip på t.ex. skrivbordet. I mappen du får, ser det ut som på nedanstående bild. Du har flera mappar i den och lägger in dom textures du behöver (beroende på vilka spår du ska bygga med!?). A gauge textures = Normalspår N gauge textures = Smalspår (3") UKN gauge textures = Smalspår (2,5") CYKWORKS = Tunnelbanespår DualTracks textures = 3-skenspår (normal+smalspår 3") Ferry textures vet jag inget om????? Vad har man dom till? 
				__________________ Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2006-12-04 klockan 12:59. | 
|   |   | 
|  2006-12-04, 22:36 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2004 Ort: Örebro,Örebro Län / Närke, Sweden. 
				 |   

Tack tack.
		 | 
|   |   |