![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Hur långt kommer Sverige i fotbolls VM? | |||
Ut i gruppspel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 12.82% |
Åttondelsfinal |
7 | 17.95% |
Kvartsfinal |
14 | 35.90% |
Semifinal |
6 | 15.38% |
Final |
7 | 17.95% |
Antal röster: 39. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja mu börjar snart alla sportfånars höjdpunkt ![]() Så därför kan det vara skoj med att kolla hur folk tror att det går för fotbollslandslaget.... Själv tror jag på en semifinal och att det blir som i USA -94.... MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av Rogge den 2006-05-23 klockan 22:27. Anledning: Ändrade rubriken /Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag hade gärna svarat, men jag har inte en aning. Är det fotbolls-vm snart?
MVH sportfånen Simon. ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() Jag tror dessvärre vi åker i kvarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Sveriges fotbollslandslag håller ingen vidare klass, ut i gruppspelet med andra ord till alla svenskars stora besvikelse.
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
kanske märks att jag inte är nån vidare fopollsfan, trots att jag jobbar som vaktmästere för en fopollsförening ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Självklart kommer de gå långt! Jag litar på att Lars Lagerbäck kan ta oss långt i detta VM. (Det har han ju sagt iaf)
![]() Zlatan kommer nog att göra många mål i detta VM förhoppningsvis. Men om Juve flyttas ner till Serie B så vill han till Real Madrid, och kanske ersätta Ronaldo som fått erbjudande av nån shejkek att flytta till Qatar. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...830682,00.html