![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hej igen!
Tidigare idag fick jag tips om länkar till introbilder till MSTS, men dessa länkar funkade inte längre. Jag har även sökt på andra håll, men inte funnit något! Denna resurs borde väl finnas att ladda ner någonstans? Trevligare att se lite svenska lok! Någon som har tips på vad man kan finna denna fil? Ha det bra!
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har lagt upp menybilderna på min hemsida www.knibbe66.tk med tillstånd från Olaf LIndström att göra detta. MVH Kenneth PS Dessa finns här ett tag, sedan skall sidan göras om. DS
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tyvärr funkar inte detta, men jag jobbar på det...Håll ut så kommer det igång så småningom. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nu fungerar detta. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
1000 tack.
Hade dom tidigare, men lyckades "slarva bort" dom. Sk_tkul att ni/du fixade så man kan ladda ner dom igen. Puss & kram från Gävle...