![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej!
Idag var jag och SJonas ute och plåtade flyg. Resan började i Solna, till Märsta med Pendeltåg, följt av buss mellan Märsta - Arlanda. Här är några av de bilder jag tog idag. SJonas kanske postar några bilder lite senare. ![]() Boeing 747-200-SP som förvånadsvis flygs av Iran Air, landar på Bana 26. ![]() Det blev en rätt mjuk landning. ![]() ![]() Airbus A300-B4-203 som går som fraktskepp av DHL. ![]() FOKKER 50 - Skyways. ![]() Airbus A320 - Star Alliance. ![]() Airbus A319 - Air France Hoppas någon dög ![]() Kan ju tillägga att det är min första gång jag plåtar flyg med Zoom, testade med min kompaktkamera, men det vart ju inget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Kul, Dynax'en presterar bra må jag säga, fast det beror ju också på ditt objektiv! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Kul med lite flygplansbilder oxå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Snyggt! Tyckte speciellt om första bilden, och den mellan Iran-Air och DHL.
![]() ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-03-18 klockan 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Riktigt fina bilder, MSON!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tjusigt! Har försökt ge mig på det här med flygplansfoto, men det är ingen rafflande aktivitet vid Örebro flygplats, så det är inte så lockande att slå upp tältet där för några plan per dag.
Jag var där för nåt år sedan när dom flög med lite militära plan, får se om jag hittar dom bilderna och kanske postar nån senare, om de blev nåt bra, minns inte. |
![]() |
![]() |