|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2012-11-11, 18:13 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Dec 2009 Ort: Malmö 
				 |  LAn.s lokstall i fara 

LAn:s "Lokstall generiskt rundstall" . Anledningen är problem med Aurans räls. I mitt nyinstallerade TS2012 är den nödvändiga rälsen (AuranTS2009RailsOnly, kuid:523:1216) disebled. Lokstallet går inte att bygga upp! För tio dagar sen renoverade jag lokstallet i TS2010-versionen. Det funkade bra och lokstallet finns kvar trots allvarlig varning (rött utropstecken) för just Aurans räls. Nisse | 
|   |   | 
|  2012-11-11, 18:39 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2012 Ort: Järfälla 
				 |   

Hej, I mitt TS12 är den rälsen enabled och lokstallet går att använda. Har du provat att högerklicka rälsen i Content Manager och välja Disable/Enable? | 
|   |   | 
|  2012-11-11, 22:02 | #3 | |
| Medlem Reg.datum: Dec 2009 Ort: Malmö 
				 |   Citat: 
 Nisse | |
|   |   | 
|  2012-11-11, 22:19 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2012 Ort: Järfälla 
				 |   

Prova en Extended Database Repair (från File-menyn i Content Manager, tar en stund att köra). Det kan hjälpa när man importerat större mängder objekt till Trainz.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |