|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare v10
|
Hej , har någon laddat ner SD 70 EMD från VMD ? jag får inte det att funka , när jag har det på cb controls så går det inte att köra jag släpper bromsarna o lägger revers i forward o ökar gaspådragetlitegran men det rör sig inte , non som har samma problem eller som kan hjälpa mig ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Kanske samma sak med dom som ingår i TRS 2006? Där måste man fylla på sand och olja för att kunna köra. Det gör du på samma sätt som du lastar en godsvagn "manuellt".
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare v10
|
okej jag ska testa det
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
tør jeg spørre hvordan du fyller en godsvogn "manuelt"?
|
|
|
#5 |
|
Tidigare v10
|
jag har försökt att lasta den med disel o sand , men problemet nu e att loket stanr så fort jag släpper gasen , jag måste asså sitta o trka "w" konstant o det blir ganska segt i längden
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
kanske det är som de som ingår i TRS 2006 att man måste starta loket? ska finnas en knapp bakom förarstolen eller så använder man en rule till att starta.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|