|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#16 | |
|
Medlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
|
JAG GER UPP FÖR ATT MIN DATOR LA AV OCH ALLT FÖRSVANN. JA NI HAR HÖRT RÄTT JAG GER UPP Jag orkar inte ha en massa skyldigheter Förlåt
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
|
Fan va det var synd
![]() Ifall du skulle vilja bygga om det någon gång så kan du alltid ta hjälp av oss i Projekt Göteborg, vi kan fixa repaints och annat. Det suger verkligen när det blir så när man håller på att bygga, det hände mig en gång men en annan dator när jag hade byggt väldigt mycket av göteborgs stad i trainz innan Projekt Göteborg bildades och sen gav jag upp men började på nytt och nu har det gått bra än så länge. Du har vår support // Projekt Göteborg
|
|
|
#19 | |
|
Medlem
|
Quote:
![]() Jag har trainz 2009 och "2010 samt Railworks, BVE, SST och ATS om det kan komma till nytta.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
|
|
|
|
|