Denna killen måste antingen vara väldigt ung eller väldigt dum eller en kombination av båda
Läs loggen och gapflabba:
http://forum.flabba.nu/viewtopic.php?t=100
Den är lång men värd att läsa...
Först har killen fått för sig att han skall "hacka" sig in i Antipiratbyråns server eftersom den ju "måste vara supersnabb och fullproppad med Warez som bevismaterial"... Sen inbillar någon honom att serverns ip är 127.0.0.1
Det tror han på eftersom han får 1 ms i ping och då måste det ju vara AP eftersom deras server är så snabb
Sen vill han ha tag i DOS för att kunna göra en ddos-attack ifrån sin windows ME eftersom ju inte dos finns där.

Finns dos att tanka på DC tro?
Några höjdpunkter:
Citat:
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> kommer inte in på 127.0.0.1 men jag pingade oc hde har FETT BRA server fick 1 i ping!
<[BBB]PL> Hej då! akta dig för en vertikal ddos attack nu
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> jag har inte dos jag har millenium
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> PL gav mig IP (127.0.0.1) till antipiratbyråns bevisserver. Jag pingade och fick 1ping i svar. fett bra jag vill in tänkte jag. Men hur gör jag, ska jag tanka dos, finns det på dc?
<[BBB]temporal> ALBUM-TRANCE; du vet inte var DDoS innebär, alltså kan jag lugnt dra slutsatsen om att du inte har den blekaste aning om vad du egentligen frågar om.
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> det lär ju vara 127.0.0.1 för jag fick 1 i ping från det och antipiratbyrån lär ju ha feta server eftersom dem har så mkt material
<[BBB]temporal> *suck*
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> Men jag får ju 1 i ping mot 127.0.0.1 och dem lär ju ha rätt feta servers så et lär ju stämmma
<[BBB]Messiah> men e du dum, det är localhost, det är DU
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> jag har lite problem att komma in bara
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> finns det ingen emulator för DOS som supernintendo
<[BBB]temporal> Till en början så kan du ta reda på vad localhost och 127.0.0.1 är
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> localhost vet jag inte men 127.0.0.1 är antipiratbyrpns bevisserver
<[BBB]temporal> album-trance; nej
<[BBB]Messiah> fan, du är helt puckad
<[Gavlenet]Limp> localhost är ditt nätverkskort typ, du har pingat dig själv
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> ok men då vet jag båda
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> nej Limp
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> jag pingade 127.0.0.1 inte localhost
<[BBB]bjorn_bonzo> det är SAMMA sak!!!
<[BBB]temporal> 127.0.0.1 -ÄR- localhost
<[BBB]Messiah> testa att pinga localhost så får du se att det är 127.0.0.1
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> jaha,, men då har antipiratbyrån en adress som är localhost?
<[Telenordia]ALBUM-TRANCE> temporal, men hur förklrar du att ag får så låg ping om jag pingar 127.0.0.1 det måste ju innebära att jag pingar en fet server vilket antipirat lär ha
2002-12-13 22:14] <[Telenordia]_Trancealbum> Ni har FEL! besöker jag www.whatismyip.com får jag en annan IP-adess alltså är 127.0.0.1 IP till antipirat (Min kommentar: BWAHAHAHAHAHA!!!!
|
O sen.... Ja jävlar det blir bara värre
Man bör väl inte ha roligt åt andras dumhet men sånt här kan man bara inte låta bli att le lite åt.